سیزده به در امسال، الا اخمهاش توی هم بود و از این جایی که من خیلی دوسش داشتم و جمعی که عاشق ِ بودن بینشون بودم، خوشش نمی اومد.

سیزده به در پارسال، من اخمهام توی هم بود و از اون جایی که الا خیلی دوسش داشت و جمعی که عاشق ِ بودن بینشون بود، خوشم نمی اومد.

ای کاش به جای این یک سال وقفه، پروردگار بزرگ خیلی زودتر، این شعور را درونم قرار می داد تا بهتر عزیزانم را درک کنم...


پ. ن: به هرحال این، جمله ی پارسال ایمان رو تغییر نمی ده؛ "که اگه برای ورود به پارک کارت ملی الزامی بود، به جای ده بیست هــــــــزار نفری که وول می خوردند تــــوی هم، ما و چند خانواده ی کوچک دیگه تنها می بودیم..."




-----------------------------------------

- عنوان، نام یکی از ترانه های آلبوم "پرچم سفید" آقای "محسن چاوشی" است.