شروع برای هزار و یکمین بار
بچه ها. خسته شدم از یُبس بازی. می خوام نظرات رو تایید کنم.
می خوام برای هزارمین بار شروع کنم و خودم رو به خاطر دیگران محدود نکنم...
+ نوشته شده در سه شنبه نهم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 20:34 توسط پندار پارسا
|
تنهايى