روش نوین استفاده از اینترنت
بنده ی خدا راضی پس از اینکه برای اولین بار کارنامه ی کارشناسی ارشدشو گرفته بود، گفت؛ فکر نمی کردم آزمون کارشناسی ارشد انقدر دشوار باشه! شنیده بودم، اما فکر نمی کردم. بعد از یک سال خوندن رتبه ام شد 4700. دیدم حیوونی اوضاعش انقدر رقت انگیز هست که سربه سرش نذارم.
گذشت و شماره پرونده رو ازش گرفتم، گفتم برم کارنامشو ببینم چی کار کرده! باورتون نمی شه! دیدم رتبه اش شده 312! منو بگی! هزار بار رفرش کردم، کد زدم، اما باز همون بود.
خلاصه کاشف به عمل اومده راضی از دوستش می خواد که براش چک کنه، و ظاهرا صفحه ی سایت برا اثر سرعت پایین رفرش نشده بوده و دوست شنگولش هم مجددا کارنامه ی خودش رو برای راضی می خونه...
راضی خانوم چی بهت بگم!؟ فقط ممنونم که واسه وبلاگ ِ ما سوژه جور می کنی...
+ نوشته شده در یکشنبه یازدهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 21:4 توسط پندار پارسا
|
تنهايى